info@heaterrent.com

اجاره بخاری هیتر

اجاره بخاری هیتر

به منظور تامین و اجاره بخاری هیتری و گرمایش لازم برای نگهداری مرغ‌ها و پرندگان در مرغداری‌ها به صورت رایج از اجاره بخاری هیتر گازی مرغداری استفاده می‌شود. و اجاره بخاری مساله‌ی گرمایش در مرغداری‌ها یا سایر لانه‌های نگهداری پرندگان، به منظور حفظ سلامت پرندگان و به حداکثر رساندن رشد مرغ‌ها امری حیاتی است. علاوه بر و اجاره بخاری هیتر روش گرمایشی انتخاب شده باید کم هزینه بوده و حداقل انرژی را مصرف کند. بنابراین و اجاره بخاری ناشی از تامین گرمایش مرغداری، نشان می‌دهد که تا چه اندازه روش گرمایشی انتخابی شما موثر است. اجاره بخاری در این نوشته قصد دارد به سوالات زیر پاسخ دهیم: و اجاره بخاری هیتر گازی مرغداری که در سالن‌ها و لانه‌های مختلف استفاده می‌شود، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ کدام نوع از انواع و اجاره بخاری هیتر گازی مرغداری برای مرغداری شما مناسب است؟
روش‌های بسیاری برای و اجاره بخاری محیط مرغداری وجود دارد.هرکدام از این روش‌ها و دستگاه‌های گرمایشی دارای نقاط مثبت و منفی بسیاری هستند و مالکان مرغداری‌ها باید عوامل زیادی را در و اجاره بخاری درنظر بگیرند. از جمله‌ی این عوامل، و اجاره بخاری و هزینه‌های سرمایه گذاری و عملی، هزینه‌های تهیه‌ی تجهیزات و امکانات لازم، بازده گرمایی و نحوه‌ی توزیع گرما است.

با اینکه انتخاب و اجاره بخاری هیتر مناسب برای به حداکثر رساندن بهره ‌وری پرورش مرغ در مرغداری یا لانه‌های نگهداری پرندگان امری بسیار مهم است، شرایط مناسب برای اجاره بخاری وسیله ‌ی گرمایشی و عملکرد دستگاه گرمایشی (کنترل، نگهداری و تعمیر) تاثیرات مهمی دارند و باید مورد توجه قرار بگیرند.

اجاره بخاری درهیترهای شناور

اجاره بخاری در هیترهای شناور یکی از انواع هیترهای صنعتی هستند که در صنایع مختلف برای گرم کردن مایع‌ها در مقیاس بالا، کانتینرها و مخزن‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. هیترهای شناور برای گرم کردن مایعات از روش انتقال مستقیم حرارت بهره می‌برند و این امر باعث افزایش سرعت گرم شدن مایعات برای رسیدن به درجه‌ی مورد نظر می‌شود.
اجاره بخاری درهیترهای شناور برای کار با انواع مایعات با خواص گوناگون مناسب هستند. همچنین اجاره بخاری در هیترهای شناور به نگهداری و مراقبت کمی نیاز دارند. از انواع اجاره بخاری هیترهای شناور می‌توان به اجاره بخاری درهیترهای چرخشی، اجاره بخاری در هیترهای جانبی، اجاره بخاری در هیتر فلنج دار، و اجاره بخاری در هیترپلاگین پیچ اشاره کرد.
در زمان‌های قدیم، منبع تامین انرژی هیترهای صنعتی، نفت و گاز بود. اما با گذشت زمان و اجاره بخاری وافزایش هزینه‌های سوخت نفت و گاز در دهه‌های اخیر، دنیای صنعت شاهد پیدایش هیترهای شناور برقی شد. اجاره بخاری و هیترهای برقی برای حفظ محیط زیست بسیار مناسب‌تر هستند. ه‌چنین سرعت تامین گرمایش آن‌ها بالا است و در مدت زمان کوتاهی محیط مورد نظر را گرم می‌کنند.

اجاره بخاری و هیترهای لوله ‌ای

یکی دیگر از انواع اجاره بخاری درهیترهای صنعتی، هیتر لوله ‌ای است. همان گونه که از اسم آن‌ها پیدا است، اجاره بخاری درهیترهای لوله ‌ای طوری طراحی شده‌اند که چند لوله‌ داخل آن‌ها قرار می‌گیرد و تامین گرمایش به عهده‌ی این لوله‌ها است. اجاره بخاری درهیترهای لوله ‌ای برای فرآیندهایی که به دمای پایین نیاز دارند مناسب هستند. برای مثال، از اجاره بخاری درهیترهای لوله ‌ای در ساخت واکس، قیر، ملاس یا شیره که دارای مواد خورنده‌ی بیشتری هستند، بهره ‌برداری می ‌شود. برخلاف اجاره بخاری هیترهای شناور که به صورت مستقیم دمای مایع را بالا می‌برند، اجاره بخاری درهیترهای لوله ‌ای به صورت مستقیم با مایعی که باید گرم شود، در تماس نیستند. اجاره بخاری درهیترهای لوله ‌ای گرما را به صورت غیر مستقیم به مایع می‌رسانند. تامین گرما به این صورت انجام می‌شود که ابتدا توسط قطعه‌ ی گرمایشی، لوله‌ ی هیتر گرم شده و سپس گرما را به مایع مورد نظرانتقال می‌دهد.
به طور معمول، اجاره بخاری درهیترهای لوله ‌ای به نگهداری و تعمیر به خصوصی نیاز ندارند. به این علت که هیترهای لوله‌ای داخل مایعی که باید گرم شود قرار داده نمی‌شوند، هنگام تعمیر، پاکسازی و جابه‌جایی و اجاره بخاری درهیترها نیازی به تخلیه مایع از هیتر نیست.

اجاره بخاری دی هیتر های چرخشی

یکی از انواع مختلف اجاره بخاری در هیترهای شناور، هیتر چرخشی است. این هیترها دامنه‌ی وسیعی از چگالی را دارند. به طور معمول، چگالی هیتر، مخصوص مایعی که باید گرم شود، طراحی می‌شود. عواملی مانند سرعت جریان و میزان روان بودن مایع، برای تعیین نوع دقیق هیتری که باید مورد استفاده قرار بگیرد، نقش دارند. هنگامی‌ که اجاره بخاری درهیتر نیاز به تعمیر یا بررسی داشته باشد دریچه‌های تخلیه امکان دستیابی به هیتر را آسان و سریع می‌کنند. اجاره بخاری این دریچه ‌ها را می‌توان در هر جایی نصب کرد. هنگام تعمیر یا کنترل هیتر آب و روغن مورد استفاده قرار گرفته در هیتر می‌توانند از طریق دریچه تخلیه شوند. بسته به نوع کاربرد آن‌ها، هیترهای چرخشی هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قابل نصب هستند.
اجاره بخاری درهیترهای کارتریجی
اجاره بخاری درهیترهای کارتریجی یکی دیگر از انواع هیترهای صنعتی هستند که به منظور گرم کردن جامدات از طریق قرار گرفتن درون یک قالب یا حفره و رسیدن به دمای بالا مورد استفاده قرامی‌گیرند. فیلترهای کارتریجی قادر به حمل ترموکوبل هستند. این امر امکان کنترل و نگهداری درجه حرارت هیتر را به صورتی دقیق فراهم می‌کند.
برخی از رایج ‌ترین کاربردهای استفاده از اجاره بخاری درهیترهای کارتریجی، فرآیندهای گرم کردن روغن موتور و روغن هیدرولیک، بسته بندی، فرایندهای مربوط به آب و گیربکس‌ها است. هم‌چنین به طور معمول در تجهیزات آزمایشگاهی و صنایع غذایی از اجاره بخاری هیترهای کارتریجی استفاده می‌ شود. این هیترها مجهز به اتصال با سیم سرب هستند که عمل انتقال گرما را انجام می‌دهند. بسته به اینکه به چه درجه حرارتی نیاز باشد، می‌ توان از اتصالات مختلف استفاده کرد.

اجاره بخاری درهیترهای کانالی

اجاره بخاری درهیترهای کانالی برای تهویه ‌ی هوا و هم‌چنین فرآیندهای گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به ‌صورت عمده سه نوع اصلی از هیتر کانالی وجود دارد. این هیترها شامل هیترهای لوله کویل، کویل باز و کویل بسته می ‌شوند. این قطعات گرمایشی را می‌ توان هم به صورت فلنج و هم به صورت مستقیم داخل کانال قرار داد. اجاره بخاری در هیترهای کانالی انواعی از هیترها هستند که به عنوان سیستم‌های گرمایش راحت و تهویه هوا مورد استفاده قرار می‌گیرند. اجاره بخاری در هیترهای کانالی برای گرم کردن اجاق‌ها و دیگر فرآیندهایی که به گردش هوا در آن‌ها نیاز است، کاربرد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*