info@heaterrent.com
3098
3100
3244

اجاره بخاری انرژی ۶۲۵

اجاره بخاری انرژی مدل ۶٢٠ و ۶٢۵ دقیقا مشابه بوده و هیچ تفاوتی ندارد.

راندمان حرارتی بالا ،صدا در محدوده ی مجاز ، به حداقل رسانیدن زمان گرمایش و طراحی زیبا از جمله ویژگی های این مدل از هیتر های گازی انرژی می باشد .
با توجه به احتراق کاملاً مناسب و سطح تماس موثر در مبدل حرارتی هیتر اجاره بخاری گازی مدل ۶۲۵انرژِی ، این مدل از هیترهای گازی به راندمان حرارتی بالاتر از ۸۰ درصد دست یافته است که در محدوده هیترهای گازی با راندمان بسیار مناسب قرار می گیرد . همچنین با استفاده از فن آکسیال مطابق استانداردهای موجود در این بخاری انرژِی سطح صدای کارکرد هیتر در محدوده مجاز قرار گرفته که برای کاربرد های خاص مانند سالن اجتماعات و سخنرانی هاانتخابی اید آل می باشد .
در صورت انتخاب صحیح با توجه به گردش هوای سالن و جابجایی مناسب آن ، دمای فضا سریع به مقدار تنظیم شده می رسد . طراحی این بخاری انرژِی از لحاظ زیبایی و رنگ ، می تواند همگونی بسیار مناسب با دکور فضای مورد استفاده را داشته باشد .در طراحی و اجاره بخاری انرژِی۶۲۰ سعی گردید تمامی الزامات فنی ، کیفی و ظاهری که در محصول نام آشنای انرژی وجود داشت رعایت گردد . این بخاری گازی در مقایسه با مدل های قدیمی تر دارای ظرفیت کمتری می باشد که برای استفاده در فضاهای کوچکتر فضای تقریبی ۴۵۰مترمکعب مناسب می باشد .
بخاری گازی ۶۲۰انرژِی که از نوع فن دار با مشعل اتمسفریک می باشد برای گرمایش فضاهای تجاری مانند : فروشگاه، مراکز خرید، نمایشگاه، مساجد ، کارگاه، کتابخانه، سالن غذاخوری، سالن انتظار درمانگاه و بیمارستان می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .
ﺑﺨﺎری ﮔﺎزی ﻛﻪ ﺑﺮای ﮔﺮم ﻛﺮدن ﻣﻨﺰل از ﻃﺮﻳﻖ ﺟﺎﺑﻪ ﺟﺎ ﻛﺮدنﻫﻮای ﮔﺮم ﻃﺮاﺣﻲ شده است ﻗﺴﻤﺖ ﺷﺎﻣﻞ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻔﻲاﺳﺖ.

ﻣﺸﻌﻞ:

ﻗﺴﻤﺘﻲ ﻛﻪ اﺧﺘﻼط ﻛﺎﻣﻞ ﻫﻮا و ﺳﻮﺧﺖ در آن اﻧﺠﺎم ﺷﺪه و ﺷﻌﻠﻪ اﺣﺘﺮاﻗﻲ در ﺳﻄﺢ ﺧﺮوﺟﻲ آن ﺗﺸﻜﻴﻞ ﺷﻮد.

سطوح کاری:

ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎیی از ﺑﺨﺎری ﻛﻪ دﻟﻴل ﻃﺮاﺣﻲ آن دﻣﺎی ﺑﺎﻻﺗﺮی رﻧﺪ . ﺳﻄﻮح دﻳﮕﺮ ﻛﻪ در ﺣﻴﻦ اﺳﺘﻔﺎده ﻋﺎدی ﺑﺨﺎری ﺑﺎ دﺳﺖ ﺗﻤﺎس ﭘﻴﺪاﻣﻲ ﺳﻄﻮح ﻧﺰدﻳﻚ ﺑﻪ ﺷﻴﺮ ﻛﻨﻨﺪ، ﻣﺜﻼ ﻫﺎی ﻛﻨﺘﺮل دمای پا یین تری خواهد داشت. ﺷﻜﻞ ﺳﻄﻮح ﻛﺎری را ﻧﺸﺎن ﻣﻲ دﻫﺪ.

سطوح مانع :

ﺳﻄﻮﺣﻲ ﻛﻪ در ﺑﺨﺎری ﺗﻌﺒﻴﻪ شده ﺗﺎ ﺟﻬﺖ و اﻧﺪازه ﺳﺮﻋﺖ ﺟﺮﻳﺎن ﻫﻮا و ﻳﺎ ﻣﺨﻠﻮط ﻟﻴﻪ و ﻳﺎ ﮔﺎزﻫﺎی ﺣﺎﺻﻞ از اﺣﺘﺮاق را ﺗﻐﻴﻴﺮ دﻫﻨﺪ.

کلاهک تعدیل جریان خروجی :

ﻛه ﻣﺎﻧﻌﻲ در ﻣﺴﻴﺮ ﺗﺨﻠﻴﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت اﺣﺘﺮاق ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ و از ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺷﺪﻳﺪ ﺟﺮﻳﺎن ﻣﻜﺶ دودﻛﺶ ﺑﺮ ﺷﻌﻠﻪ اﺣﺘﺮاﻗﻲ ﺟﻠﻮﮔﻴﺮی ﻛﺮده و ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ اﺛﺮ ﻣﻨﻔﻲ ﺟﺮﻳﺎن ﻫﻮای ﻣﻌﻜﻮس دودﻛﺶ ﺑﺮ ﺛﺒﺎت ﺷﻌﻠﻪ ﻣﺸﻌﻞ و اﺣﺘﺮاق آن را به ﻣﻘﺪار ﻛﻤﺘﺮﻳﻦ می رﺳﺎﻧﺪ.

بخاری گازی کارگاهی فن دار انرژی Energy مدل ۶۲۵ به لحاظ ظاهری از نوع معمولی (شعله نما) و به لحاظ عملکردی از نوع دودکش دار می باشد که از گاز طبیعی (شهری) برای ایجاد گرما استفاده می کند. از نظر مشخصات فنی بخاری گازی ۶۲۵ انرژی می توان به حجم گرمادهی آن به میزان تقریبی ۲۷۵ تا ۴۴۵ مترمکعب و حداکثر قدرت حرارتی ۲۵۰۰۰ کیلوکالری در ساعت اشاره کرد. این بخاری به سه نوع سیستم ایمنی مجهز شده است که به ترتیب عبارتند از: ۱) سیستم کنترل اکسیژن محیط (اکسی پیلوت ODS) که با کاهش اکسیژن موجود در محیط به کمتر از حد مجاز، جریان گاز را به طور کامل قطع می کند، ۲) ترموکوپل که کاربرد آن برای قطع خودکار جریان گاز در صورت خاموش شدن تصادفی شعله بخاری می باشد، ۳) گاورنر که وظیفه تنظیم فشار گاز ورودی به بخاری را بر عهده دارد و چنانچه تغییراتی در فشار ورودی و یا دبی گاز برای روشن کردن این بخاری می توانید از فندک (جرقه زن) تعبیه شده بر روی دستگاه استفاده نمایید. همانطور که بیان شد بخاری کارگاهی انرژی Energy 625 مجهز به فن (دو نوع ایرانی یا ترکیه ای) می باشد که موجب گسترش هرچه بیشتر و سریعتر حرارت تولید شده در فضاهای بزرگ نظیر سوله، کارگاه، سالن همایش و فروشگاه ها می شود، همچنین برای کنترل دمای محیط و صرفه جویی در مصرف انرژی می توانید از قابلیت نصب ترموستات محیطی این بخاری استفاده کنید.

شرکت هیتر رنت با در اختیار داشتن انواع بخاری انرژی جهت اجاره نیاز مشتریان عزیز را جهت گرمایش محیط بر طرف کرده است.

اجاره بخاری

بخاری برقی تابشی و لامپی آراسته با توان حداکثر ۲۰۰۰ وات و گرید انرژی A تولید شده است این بخاری برقی کم مصرف آراسته دارای دو المنت شیشه ای (کوارتز) با قابلیت تنظیم در دو توان ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ وات است، این بخاری برقی کلید قطع کن ایمنی دارد که در صورت واژگون شدن احتمالی بخاری برق آن قطع می شود.
هیتر رنت گرما بخش منازل و مهمانی های شما مشتریان عزیز است.

ویژگی های بخاری انرژی ۶۲۵

ویژگی اول

ویژگی اول: بخاری ۶۲۵ انرژِی از نظر ابعاد مانند بخاری آبسال است اما قدرت گرمادهی فوق العاده بالایی را دارد و توان این را دارد که یک محیط ۴۰۰ متری را به طور کامل گرم کند. وزن این بخاری ۶۵ کیلو گرم است که با توجه به چرخ های تعبیه شده در زیر بخاری می توان آن را به راحتی حرکت داد.

ویژگی دوم

 مشخصات برقی بخاری انرژِی مدل ۶۲۵ این گونه است که این بخاری ۲۲۰ ولت می باشد و با برق تک فاز کار میکند . کار کرد این بخاری با گاز مایع و گاز شهری می باشد و مناسب  گرمایش فضاها ی بزرگ می باشد که این روزه این برند بنا بر رضایت مشتریان طرفداران زیادی به سوی خود کشانده است.

ویژگی سوم

ویژگی سوم : توان حرارتی بخاری  ۶۲۵ انرژِی ۲۵۰۰۰ وات بوده که قابلیت گرم کردن یک محیط بزرگ را دارا بوده.  بخاری گازی ۶۲۰انرژِی که از نوع فن دار با مشعل اتمسفریک می باشد برای گرمایش فضاهای تجاری مانند : فروشگاه ها ، مراکز خرید ، نمایشگاه ، مساجد ، کارگاه ها ، کتابخانه بیمارستان می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .