info@heaterrent.com

فروش بخاری رومیزی :

با بخاری های فضای باز هیتر رنت ، گرما را به پاسیو ، حیاط ، باغ و یا باغچه خود بیاورید. طراحی ساده آن باعث می شود که با هر دکوری تناسب داشته باشد و باعث زیبایی هرچه بیشتر باغ یا باغچه شما می شود. فروش این نوع بخاری رومیزی پاسیو می تواند روی میز قرار می گیرد. کاملا پرتابل است و به احتی می توان آن را از محلی به محل دیگر انتقال داد. بخاری قارچی رومیزی هیتر رنت دارای شمعک است و دمای آن کاملا قابل تنظیم است. می توان آن را به کپسول گاز ال پی جی متصل کرد و دارای سنسور موقعیتی می باشد که درصورت واژگونی بخاری رومیزی بلافاصه جریان گاز را قطع می کند و مانع از بروز حوادث بعدی می شود.
تولیدات و فروش بخاری رومیزی شرکت هیتر رنت یکی از معتبر ترین و بهترین محصولات آن محسوب می‌شود. خطِ تولیدِ فروش بخاری رومیزی شرکت هیتر رنت صنایعی در طرح های مختلف تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. خط ِ تولید فروش بخاری رومیزی شرکن هیتر رنت توانایی تولید بخاری ‌های رومیزی گوناگون، با اندازه و ابعاد مختلف را دارا است: بخاری‌های گازسوز ۹۰۰۰ و ۱۴۰۰۰، انواع بخاری‌های بدون دودکشِ شعله آبی و سرامیکی، بخاری های رستوران و بدون فن فقط قسمتی از این بخاری ‌های گازسوز متنوع می‌باشند.

مشخصات محصول:

جنس: استیل ضد زنگ ، آهن با رنگ کوره ای
توان: ۳ کیلو وات
مصرف گاز (kg/h): 0.4-0.87
محدوده شعاع گرمایش: ۳۰-۴۰
نوع فندک: پالسی تمام اتوماتیک
دارای سنسور قطع کن گاز در هنگام قطعی موقت گاز
دارای سنسور قطع کن گاز درصورت واژگونی بخاری
جهت استفاده در فضای باز
عمر باطری جرقه زن (تعداد دفعات): ۵۰۰۰ بار
قابلیت تنظیم درجه حرارت
اندازه ابعاد ظاهری (میلی متر): ۹۲۸*۵۲۵
وزن خالص (کیلوگرم): ۹٫۳
نوع گاز: پروپان یا بوتان (LPG)

سالن :

گرم کردن سالن منزل و یا اداری معمولا بایستی توسط بخاری های فن داری انجام شود که دارای فن بزرگ می باشند . به عنوان نمونه بخاری های فن داری که دارای ارتفاع ۴۵ سانتی متر و یا مدلهای دیواری با طول ۵۰ سانتی متر و یا مدلهای کولر وبخاری قابل حمل که دارای فن حلزونی با قدرت پرتاب باد زیاد می باشند.

محیط های اداری :

تقریبا استفاده از انواع بخاری در محیط های اداری امکان پذیر بوده و محدودیتی ایجاد نمی کند اما توجه کنید در صورتی که می خواهید بخاری های برقی کل فضای اتاق را گرم کند معمولا به ترتیب اولویت مدلهای فن دار و سپس رادیاتور را پیشنهاد می کنیم

فضای باز :

مسلما تنها راه کار استفاده از بخاری در فضاهای باز و یا سالن های بزرگ مانند سوله که به هیچ عنوان امکان گرم کردن کل فضا وجود ندارد ، استفاده از بخاری با سیستم گرمایش تابشی است در این صورت افرادی که در نزدیک بخاری قرار دارند در اثر تابش نور بخاری گرم خواهند شد.
هیتر رنت ارائه دهنده انواع خدمات فروش و تعمیر بخاری های فضای بازاعم از بخاری قارچی کپسولی و بخاری قارچی شهری ،بخاری هرمی، بخاری پرتابل و …. می باشد. بخاری های هیتر رنت با طراحی منحصر بفرد، مانند اثری هنری در حیاط منزل یا باغ شماست.

بخاری پاسیو یا بخاری قارچی رومیزی چیست؟

بخاری پاسیو ( که به بخاری قارچی یا بخاری چتری نیز معروف است ) یک وسیله گرمایشی تابشی است برای فضای باز یا فضای آزاد مورد استفاده قرار می گیرد.
گرما از سطح صفحه فلزی بصورت الگوی دایره ای اطرف بخاری قارچی رومیزی یا بخاری پاسیو رومیزی می تابد. صفحه قارچی بالای بخاری گرمایی را که می خواهد به سمت بالا برود منعکس می کند. به ای این خاطر که کلاهک بازتابنده بطور معمول نقره ای است که باعث می شود گرمای کمتری را جذب کند ولی در بازتاب آن بصورت عالی عمل کند. این عمل باعث می شود تلفات گرمایی کمتر شود زیرا صفحه بالای بخاری قارچی که نقره ای است نور مادن قرمز را جذب نمی کند بلکه منعکس می نماید.
برخی از انواع جدید بخاری قارچی رومیزی با نیروی الکتریکی کار می کنند بدین صورت که انرژی مادون قرمز منتشر و به سوح ازراف خود منتقل می کنند و به همین ترتیب باعث گرم شدن هوا می می شوند.
بخاری های پاسیو یا بخاری های قارچی رومیزی در رستوران ها و کافی شاپ ها و باغ ها به این خاطر محبوب شده اند که باعث می شوند مشتریان به راحتی در فصول سرد در فضای باز بنشینند.

فروش بخاری

بخاری برقی تابشی و لامپی آراسته با توان حداکثر ۲۰۰۰ وات و گرید انرژی A تولید شده است این بخاری برقی کم مصرف آراسته دارای دو المنت شیشه ای (کوارتز) با قابلیت تنظیم در دو توان ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ وات است، این بخاری برقی کلید قطع کن ایمنی دارد که در صورت واژگون شدن احتمالی بخاری برق آن قطع می شود.
هیتر رنت گرما بخش منازل و مهمانی های شما مشتریان عزیز است.

ویژگی های بخاری رومیزی

ویژگی اول

بخاری رومیزی قارچی شرکت هیتر رنت مناسب میزهای رستوران، کافه ها و محیط های فضای باز کوچک است و به جهت ظرافت و وزن پایین که دارا است مورد استقبال مردم زیادی است. بخاری قارچی رومیزی بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر اطراف خود را گرم میکند که تقریبا برابر با فضای یک میز ۴ نفره کوچک است.

ویژگی دوم

بخاری رومیزی قارچی شرکت هیتر رنت دارای سنسور قطع کن گاز در هنگام قطعی موقت گاز و در صورت واژگونی بخاری می باشد که این ویژگی این محصول را از باقی بخاری ها متمایز می کند. بخاری رومیزی دارای کلید تنظیم در جه حرارت است که در صورت بالا بردن درجه حرارت آن مصرف گاز آن هم افزایش پیدا میکند

 

ویژگی سوم

جنس بخاری رومیزی استیل ضد زنگ، آهن با رنگ کوره ای می باشد و مجهز به فندک تمام اتوماتیک  است که عمر باتری جرقه زن آن ۵۰۰۰ بار تعریف شده است . نوع گاز مصرفی این بخاری پروتان یا بوتان بوده که با یک کپسول پر حدودا ۸ ساعت روشن می ماند و محیط اطراف خود را گرم می کند