info@heaterrent.com
3109
3107
3108

اجاره بخاری قارچی

اجاره بخاری قارچی در ۲ مدل گاز شهری و گاز مایع مناسب جهت فضاهای بازهستند؛ تا شعاع ۱ متری خود را به راحتی گرم می نماید.

اجاره بخاری قارچی وسیله‌ای برای گرم کردن داخل ساختمان یا بیرون از آن می‌باشد که با گاز طبیعی یا گاز مایع کار می‌کند. اولین بخاری قارچی بر طبق اصول کلی ساخت چراغ بونزن که در یک سال قبل از اختراع بخاری گازی به وجود آمده بود ساخته شد. اجاره بخاری قارچی اولین بار توسط یک شرکت انگلیسی به نام «پیتیت و اسمیت» در سال ۱۸۵۶ ساخته شد. شعله بخاری هوا را به ‌طور موضعی گرم می‌کند و سپس به وسیله قانون انتقال گرما در هوا، کل هوای اتاق گرم می‌شود. هم‌ اکنون از اجاره بخاری قارچی در کشورهای غربی برای گرم کردن محیط‌های خارج از ساختمان استفاده می‌شود.

در سال ۱۸۸۱ میلادی در ساختمان مشعل شعله بخاری از پنبه نسوز استفاده می‌گردید که این طرح یک مهندس انگلیسی به نام «سیگسموند لیونی» بود. اما بعدها خاک نسوز جای پنبه نسوز را گرفت٬زیرا استفاده از آن در قالب ریزی راحت ‌تر بود. در بخاری‌های گازسوز امروزی نیز هنوز از همین شیوه استفاده می‌گردد اگرچه از مواد نسوز دیگری نیز استفاده می‌ شود.

بخاری گازی قارچی  وسیله ‌ای برای گرم کردن داخل ساختمان یا بیرون از آن می‌باشد که با گاز طبیعی یا گاز مایع کار می‌کند. اولین بخاری گازی قارچی بر طبق اصول کلی ساخت چراغ بونزن که در یک سال قبل از اختراع بخاری کپسولی قارچی به وجود آمده بود ساخته شد. بخاری گازی قارچی اولین بار توسط یک شرکت انگلیسی به نام «پیتیت و اسمیت» در سال ۱۸۵۶ ساخته شد. شعله بخاری هوا را به‌طور موضعی گرم می‌کند و سپس به وسیله قانون انتقال گرما در هوا، کل هوای اتاق گرم می‌شود. هم‌اکنون از بخاری گازی در کشورهای غربی برای گرم کردن محیط‌های خارج از ساختمان همچون گلخانه و پاسیو استفاده می‌شود.

اجاره بخاری قارچی یک وسیله گرمای تابشی برای تولید تابش حرارتی برای استفاده در فضای باز است.

یک مشعل در بالای آن قرار دارد که گاز مایع ، پروپان یا بوتان را می سوزاند و شعله های آتش را از یک صفحه فلزی سوراخ سوراخ می تاباند. گرما از سطح صفحه به صورت دایره ای در اطراف دستگاه تابش می شود. یک کلاهک بازتابنده بالای مشعل پخش کننده گرما است که گرما را به پایین هدایت میکند.

شرکت هیتر رنت با در اختیار داشتن متخصصان نصاب بخاری، خیال مشتریان عزیز را بابت نگرانی در مورد نصب و جمع آوری این محصولات آسوده کرده است.

اجاره بخاری قارچی از جمله وسایل گرمایش فضای باز یا بخاری فضای باز میباشد. این سیستم گرمایش فضای باز در ۲ مدل گاز شهری و گاز مایع  عرضه می شود. بخاری قارچی مناسب جهت فضاهای باز، رستورانها ، مراکز خرید ، باغ ، باغ تالار ، تراس و … بوده و تا شعاع ۵ متری خود را به راحتی گرم می نماید. برای آگاهی از قیمت بخاری قارچی لطفا با شماره های مندرج در صفحه تماس بگیرید. برای دیدن نمونه کارهای سیستم گرمایش فضای باز و جهت مشاهده انواع بخاری قارچی این صفحه را ملاحظه بفرمایید.

با پیشرفت تکنولوژی سیستم گرمایش هم از این امر مستثنا نبوده و تغییرات بسیار زیادی کرده است که شامل آیتم هایی مانند شکل ظاهری، متریال ، میزان مصرف سوخت و میزان گرمای تولیدی  اجاره بخاری های فضای باز می باشد

اجاره بخاری قارچی با ضریب ایمنی بالا و کلاهک استاندارد و طراحی منحصر بفرد در برابر وزش باد  خاموش نمی شود  و هدایت گرما را به اطراف بصورت یکنواخت انجام می دهد. خاری پاسیو (بخاری قارچی یا بخاری چتر) یک وسیله گرمایش تابشی برای تولید حرارت برای استفاده در فضای باز است.

بخاری های قارچی با بارها و رستوران ها محبوب شده اند، زیرا مشتریان میتوانند در فضای باز از گرمای این بخاری ها در فصول سرد استفاده کنند. این افزایش محبوبیت بخاری بخار منجر به نگرانی در مورد اثرات زیست محیطی آن شده است. یک بخاری بخار میتواند سالانه چهار تن دی اکسید کربن تولید کند.

از مزیت های این سیستم گرمایش فضای باز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرتابل (قابل حمل)
  •  بی صدا
  • اشغال فضای بسیار کم
  • عدم استفاده از تاسیسات سنگین و پیچیده
  • مصرف سوخت بسیار کم بخاری قارچی
  • ایمنی بالا بخاری قارچی 

 

اجاره بخاری

بخاری برقی تابشی و لامپی آراسته با توان حداکثر ۲۰۰۰ وات و گرید انرژی A تولید شده است این بخاری برقی کم مصرف آراسته دارای دو المنت شیشه ای (کوارتز) با قابلیت تنظیم در دو توان ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ وات است، این بخاری برقی کلید قطع کن ایمنی دارد که در صورت واژگون شدن احتمالی بخاری برق آن قطع می شود.
هیتر رنت گرما بخش منازل و مهمانی های شما مشتریان عزیز است.

 

ویژگی های بخاری قارچی

ویژگی اول

بخاری قارچی دارای شعله پخش کن استیل و صفحه تابش آلومینیوم  است که مجهز به شیرایمنی و فندک  می باشد. این ویژگی  در طراحی موجب افزایش طول عمر محصول و گرما دهی بیشتر شده. روز به روز آپشن های نوینی به طراحی  بخاری قارچی یا فضای باز که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده افزوده می شود.

ویژگی دوم

بخاری قارچی یا فضای باز دارای چرخ جهت جابجایی آسان می باشد که در قسمت بالاتر آن مخزن ویژه کپسول گاز تعبیه شده که محل قرار گرفتن کپسول گاز مایع می باشد که با قرار گرفتن کپسول در مخزن هیچ گونه مشکلی برای زیبایی و ظاهر بخاری ایجاد نمی کند و به راحتی درب آن باز و بسته می شود.

ویژگی سوم

بخاری قارچی یا فضای باز دارای سوئیچ ایمنی جهت قطع کردن جریان گاز هنگام واژگونی است، که این ویژگی موجب امنیت بالایی برای بخاری و فضایی که بخاری در آن قرار گرفته می شود. بخاری قارچی دارای استاندارهای بسیار در کشورهای مختلف بوده که ویژگی سوئیچ ایمنی بخاری قارچی را از باقی سیستم های گرمایشی  مستثنی کرده است .