info@heaterrent.com

فروش بخاری هرمی

فروش بخاری هرمی است برای گرم کردن داخل ساختمان یا بیرون از آن می ‌باشد که با گاز طبیعی یا گاز مایع روشن میشود. اولین فروش بخاری هرمی بر پایه ی  چراغ بونزن که در یک سال قبل از اختراع بخاری گازی به وجود آمده بود اختراع شد. فروش بخاری هرمی اولین بار توسط یک شرکت انگلیسی به نام «پیتیت و اسمیت» در سال ۱۸۵۶ تولید شد. شعله بخاری هوا را به‌طور موضعی گرم می‌کند و سپس توسط  قانون انتقال گرما در هوا، هوای محیط گرم می‌شود. هم‌اکنون از فروش بخاری هرمی در کشورهای غربی برای گرمای محیط‌ های خارج از ساختمان همچون گلخانه و پاسیو استفاده می‌شود.

با رشد علم و فناوری دستگاه های  گرم کننده  هم از این امر آگاه بودند  و تحولات شگرفی کردند، که شامل موارد زیر است: شکل ، متریال ، میزان مصرف سوخت و میزان حرارت تولیدی می باشد. فروش بخاری هرمی دارای گوناگونی محصولات سیستم گرمایشی می باشد و نیاز مشتری به  گرما را پاسخ میدادند و در حوزه ی گرمای مناسب نمایشگاه ها، مهمانی ها و باغ تالار ها و … کارایی زیادی دارند.

مزایای  بخاری هرمی :

بیصدا بودن، کم حجم بودن، ایمنی عالی، مصرف سوخت کم، قابل حمل بودن، قابلیت تنظیم طول

فروش  بخاری  هرمی:

فروش بخاری هرمی قابلیت اتصال به گاز شهری (طبیعی) را دارد . کمترین قدرت توانایی حرارتی فروش بخاری هرمی ۲۲۰۰ و حداکثر ۳۲۵۰ کیلوکالری بر ساعت است. شیر کنترل گاز این بخاری مجهز میباشد که وظیفه تنظیم فشار گاز ورودی به بخاری را بر عهده دارد و چنانچه تغییراتی در فشار ورودی و یا دبی گاز ایجاد شود، فشار خروجی را در محدوده ای معین ثابت نگه می دارد. فروش بخاری هرمی سیستم ایمنی ODS را پشتیبانی میکند و با واژگونی ، جریان گاز را به طور کامل قطع می سازد.

فروش بخاری

بخاری برقی تابشی و لامپی آراسته با توان حداکثر ۲۰۰۰ وات و گرید انرژی A تولید شده است این بخاری برقی کم مصرف آراسته دارای دو المنت شیشه ای (کوارتز) با قابلیت تنظیم در دو توان ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ وات است، این بخاری برقی کلید قطع کن ایمنی دارد که در صورت واژگون شدن احتمالی بخاری برق آن قطع می شود.
هیتر رنت گرما بخش منازل و مهمانی های شما مشتریان عزیز است.

ویژگی های بخاری هرمی

ویژگی اول

در بخاری هرمی طراحی هرم نصب شده در فضای باز بخشی از دکوراسیون شماست. قلب این بخاری لوله شیشه ای مقاوم در برابر حرارت است. شما می توانید کنترل را برای کنترل شعله ها تنظیم کنید. این بخاری در فضای باز با تمام ساخت و سازهای فلزی ساخته شده و برای زنده ماندن در فضای باز سازمان دهی شده است.

ویژگی دوم

این بخاری هرمی می تواند حدود ۱۰ ساعت در بالاترین سطح گرما با یک سیلندر گاز اجرا شود، اما در دمای پایین تر آن می تواند برای مدت زمان بیشتری استفاده شود. استفاده از آن بسیار امن است. روشنایی این بخاری پاسیو بسیار آسان است و شما می توانید دما را توسط دکمه تنظیم درجه حرارت روی آن کنترل کنید.

ویژگی سوم

بخاری هرمی شرکت هیتر رنت دارای ابعاد ۲۲۰* ۴۸ سانتی متر می باشد که  وزن خالص آن حدود ۲۹ کیلوگرم است. جنس این بخاری استیل ضد زنگ است که این ویژگی نما و جلوه ی خاصی به این محصول می دهد.محدوده قابل گرمایش بخاری هرمی ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی متر می باشد که مناسب استفاده در فضای باز است.