info@heaterrent.com
3096
3094
3095

اجاره بخاری برقی آراسته

اجاره بخاری برقی آراسته در سالیان گذشته علی رقم محدودیت های تولیدی و تجاری توانسته است بر خلاف سایر تولیدکنندگانی که مجبور به ترک بازار شده اند کماکان جایگاه خود را در تولید بخاری برقی فن دار حفظ نماید.

در حال حاضراجاره بخاری برقی آراسته با تولید ۵ نوع بخاری فن دار و ساده در بازار حضور دارد.

۱- بخاری برقی آراسته مدل ۲۰۰۰
۲- بخاری برقی آراسته قن دار رومیزی
۳- بخاری برقی تابان
۴ -کرسی برقی پیراسته
۵- بخاری برقی فن دار مدل ۲۲۰۰ وات جدید
این محصول جزو محصولات جدید اجاره ای برند بخاری برقی آراسته می باشد که به نوعی جایگزین مدل قبلی آن شده است.
درج نشان استاندارد ایران به همراه رده مصرف انرژی A نیز جزو بارزترین خصوصیات این محصول است.
استفاده از توان حرارتی بالاتر (ارتقا از ۲۰۰۰ به ۲۲۰۰ وات) از تغییرات مشهود این مدل جدید است.
۴ المنت مدل قبلی به ۵ المنت قوی تر در این مدل تبدیل شده و گرمای بیشتر را حاصل نموده است.
بخاری برقی فن دار آراسته مدل ۲۲۰۰ وات جدید تمامی المنت های گرمایشی اجاره این بخاری برقی فن دار از نوع شیشه ای و به اصطلاح کوارتز می باشند.تفاوت اصلی این بخاری برقی فن دار با هیتر های موجود در استفاده از فن برای گرم کردن سریع تر محیط می باشد.

بخاری برقی

بخاری‌های برقی برای گرمایش فضای داخلی ساختمان‌ها به کار می‌روند. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد.

بخاری‌های برقی تابشی

در این بخاری‌ها عنصر گرماساز که معمولاً داخل یک محفظهٔ شیشه‌ای است (مشابه لامپ‌های رشته‌ای) به دمای بسیار بالایی می‌رسد و انرژی گرمایی تابشی حاصله به وسیلهٔ چند بازتاباننده به بیرون بدنهٔ گرم‌کن هدایت می‌شود. تابش حاصل در محدودهٔ فروسرخ است که می‌تواند تا زمانی که به جسمی برخورد نکرده‌است از فضا عبور کند. چنین گرمایی به جای گرم کردن هوا، مستقیماً افراد یا اشیا را گرم می‌کند. این روش برای مکان‌هایی که هوا در جریان است مناسب است. همچنین در گاراژها و زیرزمین‌ها که گرمایش نقطه‌ای مد نظر باشد استفاده از این روش مفید خواهد بود.
این بخاری‌ها بی‌صدا عمل می‌کنند و در صورتی که مواد اطرافشان حفاظت‌های مناسب در مقابل گرمای زیاد را نداشته باشند می‌توانند بسیار خطرساز باشند.

بخاری‌های برقی همرفتی

این بخاری‌ها هوای اطراف عنصر گرم‌کن را با استفاده از همرفت گرم می‌کنند. از آنجایی که هوای گرم چگالی کمتری از هوای سرد دارد به بالا رانش پیدا می‌کند و هوای سرد جای آن را می‌گیرد، هوای گرم منتقل‌شده محیط اطراف را گرم خواهد کرد و رفته‌رفته به دمای محیط می‌رسد و این چرخه ادامه می‌یابد.
این بخاری‌ها بی‌صدا هستند و خطر شعله‌ور شدن در آن‌ها نسبت به بخاری‌های تابشی پایین است. این بخاری‌ها برای محل‌هایی که نیاز است بخاری طولانی‌مدت روشن بماند یا بدون مراقبت به کار خود ادامه دهد مفید هستند.

بخاری‌های برقی وزشی

این بخاری‌ها فرایند همرفت را با استفاده از یک پروانهٔ بادبزن بهبود می‌بخشند و بدین ترتیب سرعت انتقال گرما از عنصر گرماساز به هوای اطراف افزایش می‌یابد. این بخاری‌ها صدای نسبتاً زیادی بر اثر گردش فن ایجاد می‌کنند و خطر ایجاد آتشسوزی در آن‌ها نسبت به دو مدل قبلی متوسط است. این‌گونه از بخاری‌ها در جاهایی که نیاز به گرمایش سریع محیط‌های بسته باشد مناسب هستند.

بخاری‌های برقی ذخیره‌ساز

این بخاری‌ها گرما را در ساعت‌هایی که انرژی الکتریکی با قیمت ارزانتری به فروش می‌رسد (مثلاً در طول شب) تولید و ذخیره‌سازی می‌کنند و در زمان مورد نیاز رها می‌سازند. برخی از انواع این بخاری‌ها از آجرهای رسی برای ذخیره‌سازی انرژی استفاده می‌کنند.

گرمایش خانگی از کف

در این سامانه‌ها گرمایش خانه از طریق کف اتاق‌ها انجام می‌شود و دمای کف اتاق با استفاده از دماپا روی میزان مورد نظر تنظیم می‌گردد. گرما از کف اتاق به سایر اشیا و افراد و هوای درون آن خواهد رسید. این روش در مقایسه با دیگر روش‌ها بیشترین ثبات گرمایی را از کف تا سقف اتاق‌ها فراهم می‌کند.

بخاری برقی فن دار آراسته مدل ۲۲۰۰ وات جدید

قابلیت مورد نیاز دیگری که دراجاره این بخاری برقی احساس میشود، کنترل کردن میزان حرارت ایجاد شده آن متناسب با سرمای محیط می باشد که این موضوع نیز با دکمه های کناری کنترل روشن و خاموش شدن فن و المنت های گرمایی اجاره این بخاری برقی فن دار در نظر گرفته شده است

اجاره بخاری

بخاری برقی تابشی و لامپی آراسته با توان حداکثر ۲۰۰۰ وات و گرید انرژی A تولید شده است این بخاری برقی کم مصرف آراسته دارای دو المنت شیشه ای (کوارتز) با قابلیت تنظیم در دو توان ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ وات است، این بخاری برقی کلید قطع کن ایمنی دارد که در صورت واژگون شدن احتمالی بخاری برق آن قطع می شود.
هیتر رنت گرما بخش منازل و مهمانی های شما مشتریان عزیز است.

 

 

ویژگی های بخاری برقی آراسته

ویژگی اول

مشخصات برقی بخاری ۲۰۰۰ وات آراسته عبارت است از اینکه این بخاری ۲۲۰ ولت است و برق مصرفی آن تک فاز می باشد . بخاری اجاره ای برقی آراسته شرکت هیتر رنت  فن  دار بوده و این ویژگی آن را از دیگر هیترهای برقی متمایز کرده است .این بخاری مناسب فضا های کوچک مانند اتاق یا آلاچیق می باشد .

ویژگی دوم

تمامی المنت های گرمایشی این بخاری از نوع شیشه ای و به اصطلاح کوارتز می باشند. وزن این بخاری ۳ کیلوگرم  و ابعاد  دقیق آن عبارت است از طول : ۵۰ سانتی متر، عرض : ۲۰ سانتی متر و ارتفاع :۴۰ سانتی متر است که به راحتی قابل حمل بوده و این ویژگی باعث شده طرفدارانی جذب ان شوند.

ویژگی سوم

فرق اصلی این بخاری برقی فن دار با هیتر های موجود در استفاده از فن برای گرم کردن می باشد که هوای بسیار گرمی از حرارت ایجاد شده با المنت ها وارد محیط خواهد شد. شرکت هیتر رنت با  در اختیار داشتن انواع مختلفی از بخاری برقی فن دار خدمت رسان مشتریان عزیز جهت گرمایش محیط مورد نظرشان می باشد.