info@heaterrent.com
3109
3107
3108

فروش بخاری قارچی

فروش بخاری قارچی در ۲ مدل گاز شهری و گاز مایع مناسب جهت فضاهای بازهستند؛ تا شعاع ۱ متری خود را به راحتی گرم می نماید. جنس این بخاری ها معمولا استیل ضد زنگ یا آهن کوره ای هستند. همچنین در صورت افتادن بخاری شعله ی آن خاموش میشود و باعث ایمنی بیشتر میشود. از دیگر ویژگی های برخی از این بخاری ها قابلیت تنظیم طول است.
محصولاتِ فروش بخاری قارچی شرکت هیتر رنت یکی از پرطرفدارترین و شاخص ‌ترین تولیدات آن محسوب می‌شود. خطِ تولیدِ شرکت هیتر رنت محصولاتی در مدل‌های مختلف تولید و روانه‌ ی بازار می‌کند. خط ِ تولید بخاری هیتر رنت توانایی تولید بخاری‌های متنوع، با حجم و ابعاد مختلف را دارا است: بخاری‌های گازسوز ۹۰۰۰ و ۱۴۰۰۰، بخاری‌های بدون دودکشِ شعله آبی و سرامیکی، بخاری های رستوران و بدون فن تنها بخشی از این بخاری ‌های گازسوز متنوع می‌باشند. استفاده از پوشش لعاب با کیفیت بالا، دارا بودن سیستم ایمنی مطابق با آخرین استانداردها، کنترل محصولات در آزمایشگاه‌ های منحصربه ‌فرد توسط تکنسین ‌های کارآزموده، بخاری‌های شرکت هیتر رنت را به تولیداتی برتر با کیفیتی بی‌رقیب، تبدیل کرده است.
شرکت هیتر رنت با در اختیار داشتن انواع بخاری ها فضای باز گرمایشی به عنوان برترین برند کیفیت استاندارد در سال ۱۳۹۰ از سوی اتحادیه انتخاب گردیده که هدف آن تولید کالا ی مرغوب و نوین بوده که تا کنون طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است و لبخند رضایت را برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده است.

ویژگی های خرید بخاری قارچی :

  • دارای شعله پخش کن استیل و صفحه تابش آلومینیوم
  • مجهز به شیرایمنی و فندک
  • دارای چرخ جهت جابجاییدارای مخزن ویژه کپسول گاز
  • سوئیچ ایمنی جهت قطع کردن جریان گاز، هنگام واژگونی
  • دارای رگولاتور بمنظور تنظیم مدام میزان گاز ورودی به سیستم گرمایش
  • دارای فندک پالسی تمام اتوماتیک با طول عمر باتری ۵۰۰۰ بار

ما درباره گرمایی مرکزی صحبت نمی کنیم، زیرا این گزینه معمولا در مرحله ساخت و قبل از اتمام استفاده می شود، بدین معنی است که افزودن آن بعدا بسیار گران خواهد بود و نیاز به چند کارگاه برای آماده سازی مجدد ساختمان برای گرمایش مرکزی است، اما به طور کلی شما ممکن است بخواهید بیشتر درباره این نوع گرمایش بدانید.
سیستم گرمای مرکزی جدید نیست؛ از رومی ها در حمام هایی که هنوز در برخی نقاط خاورمیانه وجود دارد استفاده نشده است. سیستم رومی بر پایه وجود یک مخزن آب بر روی یک شومینه متکی بود. آب گرم از طریق لوله ها داخل دیوار منتقل می شود و گرما به اتاق منتقل می شود همان سیستم در گرمایش مرکزی مدرن در حال اجرا بر روی آب گرم استفاده شده است.
انواع دیگر بخار یا هوای گرم و واحد گرما در یک اتاق اختصاصی به آنها است و در انواع مختلف سوخت، به ویژه نفت و چوب، علاوه بر برق و انرژی خورشیدی نیز کار می کند.
علاوه بر این، انواع مختلفی از انتشار گرما وجود دارد.

سیستم‌های گرمایش تابشی به انواع زیر تقسیم می‌شوند:

  • سیستم‌های گرمایش از کف
  • سیستم‌های گرمایش از دیوار
  • پنل‌های گرمایش سقفی

سیستم‌ های گرمایش از کف و گرمایش از دیوار، سیستم‌های کم حرارت نیز نامیده می‌شوند. به دلیل اینکه سطح گرمایشی این سیستم‌ها بسیار وسیع ‌تر از سیستم‌های دیگر است، برای تولید حرارتی برابر با سیستم‌های دیگر، درجه دمای کمتری لازم است. این سیستم‌ها گرمایی مطبوع با رطوبت مناسب را به محیط اتاق‌ها می‌بخشند. بالاترین درجه‌ ی سطح گرمایشی، بسته به نوع اتاق، از ۲۹ تا ۳۵ درجه‌ ی سانتیگراد (۸۴-۹۵ درجه‌ی فارنهایت) متغیر است. پنل‌های گرمایش سقفی بیشتر در تولیدی‌ها، انباری‌ها و سالن‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌شوند و دمای سطح آن‌ها بسیار بالاتر از سیستم‌های گرمایش از کف و دیوار است.

استفاده از بخاری‌ تابشی در فضای باز

در مورد گرمایش محیط‌ های روباز باید گفت که هوای این فضاها دایماً در جریان است. استفاده از سیستم‌های گرمایشی معمول در فضاهای باز عملاً غیرممکن است، چرا که با جریان هوا، گرمای تولید شده توسط باد رانده خواهدشد. حتی اگر جریان باد نیز وجود نداشته باشد، طبق قوانین فیزیکی، اثرشناوری هوای گرم را دور خواهد کرد. هدف بخاری‌های تابشی فضای باز این است که اشیا یا افرادی را که از محدوده‌ی مسیرشان در فضای بازعبور می‌کنند، گرم کنند. سیستم‌های گرمایش تابشی یا گازسوز هستند یا از گرمایش الکتریکی مادون قرمز استفاده می‌کنند.

فروش بخاری

بخاری برقی تابشی و لامپی آراسته با توان حداکثر ۲۰۰۰ وات و گرید انرژی A تولید شده است این بخاری برقی کم مصرف آراسته دارای دو المنت شیشه ای (کوارتز) با قابلیت تنظیم در دو توان ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ وات است، این بخاری برقی کلید قطع کن ایمنی دارد که در صورت واژگون شدن احتمالی بخاری برق آن قطع می شود.
هیتر رنت گرما بخش منازل و مهمانی های شما مشتریان عزیز است.

ویژگی های بخاری قارچی

ویژگی اول

 بخاری قارچی دارای شعله پخش کن استیل و صفحه تابش آلومینیوم  است که مجهز به شیرایمنی و فندک  می باشد. این ویژگی  در طراحی موجب افزایش طول عمر محصول و گرما دهی بیشتر شده. روز به روز آپشن های نوینی به طراحی بخاری قارچی یا فضای باز که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده افزوده می شود.

ویژگی دوم

بخاری قارچی یا فضای باز بخاری قارچی یا فضای باز دارای چرخ جهت جابجایی آسان می باشد که در قسمت بالاتر آن مخزن ویژه کپسول گاز تعبیه شده که محل قرار گرفتن کپسول گاز مایع می باشد که با قرار گرفتن کپسول در مخزن هیچ گونه مشکلی برای زیبایی و ظاهر بخاری ایجاد نمی کند و به راحتی درب آن باز و بسته می شود.

ویژگی سوم

بخاری قارچی یا فضای باز دارای سوئیچ ایمنی جهت قطع کردن جریان گاز هنگام واژگونی است، که این ویژگی موجب امنیت بالایی برای بخاری و فضایی که بخاری در آن قرار گرفته می شود. بخاری قارچی دارای استاندارهای بسیار در کشورهای مختلف بوده که ویژگی سوئیچ ایمنی بخاری قارچی را از باقی سیستم های گرمایشی  مستثنی کرده است .