info@heaterrent.com
3092
3091
3090

اجاره بخاری گازی آبسال

اجاره بخاری گازی مدل ۴۴۰ آبسال با بهره گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژی سوخت و بهینه سازی  انرژی در دنیا تحت لیسانس Sicar ایتالیا ساخته شده و با جلوگیری از اتلاف انرژی و برخورداری از بازده حرارتی بالا سبب صرفه جویی در هزینه های شما نیز می شود .

اجاره بخاری آبسال در سال ۱۳۳۵، با نام تجاری “هیتر رنت” در تهران تأسیس شد و در ابتدای فعالیت خود به تولید ظروف آشپزخانه پرداخت.

در سال ۱۳۶۲ نام این شرکت به آبسال تغییر یافت و طی این سال ها با تولید انواع اجاق گاز، کولر آبی ، آبگرمکن و البته بخاری به یکی از تولید کننده های برتر ایرانی در زمینه لوازم خانگی تبدیل گردید.

اجاره بخاری گازی آبسال به دو نوع بدون دودکش و با دودکش تقسیم می شوند. همچنین تمامی مدل های بخاری گازی آبسال دارای فن می باشند.

بخاری های بدون نیاز به دودکش با بهره گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژی سوخت و بهینه سازی انرژی در دنیا ساخته شده اند و با جلوگیری از اتلاف انرژی و برخورداری از بازده حرارتی بالا سبب صرفه جویی در هزینه های شما نیز می شوند.

گاز کربنیک نتیجه سوخت کامل است اما درصد این گاز باید قابل کنترل باشد ).سیستم کنترل اکسیژن نسبت به درصد اکسیژن محیط حساس بوده و چنانچه درصد اکسیژن کاهش یابد (یا به عبارتی گاز کربنیک زیاد شود ) بخاری خاموش میشود و تا تهویه کامل محیط ، بخاری را نمیتوان روشن نمود

اجاره بخاری آبسال با پوشش رنگ چکشی کوره ای به روش الکترو استاتیک و تمام اتوماتیک اجرا شده است.

اجاره بخاری گازی آبسال با گاز کپسولی قابل استفاده می باشد و فضایی به همین منظور جهت قرار دادن کپسول در پشت بخاری آبسال در نظر گرفته شده است .

اجاره بخاری کپسولی آبسال ۴۴۰ مناسب مخیط های نسبتا کوچک است و فضایی به همین منظور جهت قرار دادن کپسول در پشت بخاری آبسال در نظر گرفته شده است ) ، بازده حرارتی ۹/۹۹% ، بدون نیاز به دودکش ، ابعاد : عرض ۴۰٫۴ * عمق ۴۷ * ارتفاع ۷۷٫۵ سانتی متر ، حجم گرمادهی ۸۵ ، میزان گرمادهی کم ۱۲۰۰ – متوسط ۲۲۰۰ –  زیاد ۳۴۰۰ کیلوکالری بر ساعت ، میزان گاز مصرفی: کم ۱۰۰ – متوسط ۱۹۰ – زیاد ۲۹۰ لیتر بر ساعت ، فشار گاز :۲۷٫۹ mbar ، دارای پایه چرخ دار جهت جابجایی آسان حتی با مخزن گاز ، تحت لیسانسSICAR ایتالیا ، قابلیت انتقال حرارت به دو طرق تابشی و جابجایی ، دارای سه درجه گرمادهی کم – متوسط – زیاد ، مجهز به جرقه زدن (PIEZO ELECTRIC ) ، مطابق با استاندارد جهانی .

تکنولوژی حسگر نقصان اکسیژن یا ODS به عنوان سیستم تضمین کننده امنیت دستگاه های احتراقی بدون دودکش از قبیل بخاری بوده و امنیت این دستگاه ها وابسته به کارکرد صحیح این سیستم می باشد در صورتی که در بخاری های موسوم این مساله تنها با دودکش مناسب قابل اعتماد می باشد. ابتدا به طور کامل سیستم ODS، مقررات و استانداردهای آن بطور دقیق تشریح می گردد. در ادامه آزمایشهایی به شرح زیر جهت روشن شدن وضعیت ایمنی این بخاری ها وسایر بخرای های گازی مرسوم صورت گرفت.

ابتدا آزمایش بخاری معمولی با دودکش انجام گرفت و سپس دودکش بخاری حذف گردید. در ازمایش بعد بخاری بدون دودکش آبسال مورد آزمایش قرار گرفت.

در خاتمه باور اشتباه در خصوص قرا ردادن دودکش در آب جهت کاهش مخاطره بررسی گردید.

اندازه شعله های بخاری و وسایل دیگر بر چه اساسی تنظیم می شود؟

هر وسیله گازسوز برای شعله های مختلف ازکم تا زیاد قابل تنظیم است و مصرف کننده بسته به نوع نیاز خود یکی از حالت ها را انتخاب می کند. مثلاً در مورد اجاق گاز پس ازجوش آمدن دیگ زودپز باید شعله را روی وضعیت پائین تنظیم کرد. در بعضی موارد دیده می شود که شعله به اندازه کافی بلند نیست. بلند نبودن شعله عوامل مختلفی دارد که یکی از آنها پائین بودن فشار گاز شهری بخصوص در مواقع بسیار سرد و دلیل دوم تنظیم نبودن خروجی گاز است که باید نسبت به رفع این مشکل با کمگ گرفتن از سرویسکارهای مجاز اقدام کرد..

نتایج بصورت یکسری نمودار ارائه گردید و مشاهدات، مورد بررسی و نتیجه گیری قرار گرفت.

شرکت هیتر رنت اجاره بخاری آبسال مدل ۴۴۰ را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

اجاره بخاری

بخاری برقی تابشی و لامپی آراسته با توان حداکثر ۲۰۰۰ وات و گرید انرژی A تولید شده است این بخاری برقی کم مصرف آراسته دارای دو المنت شیشه ای (کوارتز) با قابلیت تنظیم در دو توان ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ وات است، این بخاری برقی کلید قطع کن ایمنی دارد که در صورت واژگون شدن احتمالی بخاری برق آن قطع می شود.
هیتر رنت گرما بخش منازل و مهمانی های شما مشتریان عزیز است.

ویژگی های اجاره بخاری آبسال

ویژگی اول

بخاری بدون دودکش آبسال دارای ابعاد استاندارد : عرض ۴۰٫۴ * عمق  ۴۷ * و ارتفاع ۷۷٫۵ سانتی متر می باشد که با چرخ هایی که زیر آن تعبیه شده است می توان آن را به راحتی جا به جا کرد.این بخاری از پر طرفداران ترین بخاری هایی است که قابل استفاده در محیط های نسبتا کوچک می باشد.

ویژگی دوم

بخاری آبسال مدل ۴۴۰ قابلیت انتقال حرارت به دو روش تابشی و جابجایی را دارا است که این ویژگی این بخاری را از بخاری های دیگر متمایز می کند و دارای سه درجه گرما دهی به صورت کم – متوسط و زیاد می باشد که با دکمه کنترل حرارت  که روی تعبیه شده می توان درجه آن را تغییرداد .

ویژگی سوم

بخاری بدون دودکش آبسال مدل ۴۴۰  دارای میزان گرمادهی : کم ۱۲۰۰ – متوسط     ۲۲۰۰  – زیاد ۳۴۰۰ کیلوکالری بر ساعت است که محیط هایی مانند یک اتاق کار یا استراحت را به خوبی هر چه تمام ترگرم میکند و میزان گاز مصرفی برای این بخاری  کم ۱۰۰ – متوسط ۱۹۰ – زیاد  ۲۹۰  لیتر بر ساعت می باشد.