info@heaterrent.com
3103
3101
3102

اجاره بخاری گازی انرژی مدل ۶۴۰

اجاره بخاری گازی کارگاهی انرژی بر اساس یکی از طرح های شرکت معتبر آمریکا که از نوع هیتر های گازی صنعتی تجاری با مشعل اتمسفریک می باشد ، طراحی و ساخته شده است. این محصول مطابق استاندارد بین المللی BS-EN621 در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ گواهی CE گردید که اولین هیتر گازی دارای این گواهی در کشور می باشد.
بخاری گازی ۶۴۰انرژِی برای گرمایش فضاهای تجاری مانند: فروشگاه ، مراکز خرید، نمایشگاه ، سالن های بزرگ ، بانک ها، کارخانه ، کارگاه، مذهبی، مسجد ، حسینیه، رفاهی، پایانه مسافری ، فرودگاه، آموزشی، کتابخانه، سالن اجتماعات، سالن غذا خوری ،سالن انتظار درمانگاه و بیمارستان، همینطور اماکن ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

مشعل:

مشعل در اجاره بخاری انرژِی از نوع اتمسفریک و شعله آبی سوز می باشد که مخلوط گاز و هوا را به صورت کنترل شده به سر مشعل هدایت کرده و حرارت لازم تولید می گردد. مشعل نیز دارای پوشش نسوز مقاوم تا دمای ۵۵۰ درجه سانتیگراد می باشد.

شیر کنترل گاز:

شیر برقی در اجاره بخاری انرژی برای کنترل جریان و فشار گاز ورودی به مشعل و پیلوت می باشد که می تواند با فرمان ترموستات محیطی یا فرمان کنترل حدی و ترموکوپلی عمل نماید. این شیر گاز دارای استاندارد EN-126 می باشد.

فن کنترل:

فن کنترل در اجاره بخاری انرژِی یک ترموستات کنترل کننده عملکرد فن می باشد که با تاخیر در کارکرد فن هنگام روشن شدن از وزش باد سرد جلوگیری کرده و همینطور هنگام خاموش شدن ، فن تا سرد شدن مبدل حرارتی و انتقال کامل حرارت به کار خود ادامه می دهد.

فضای قابل گرمایش:

فضای قابل گرمایش در اجاره بخاری ۶۴۰انرژِی۵۰۰ الی ۸۰۰ متر مکعب است. بنابراین به سادگی می توانید به تقسیم متوسط این مقدار حدود ۶۰۰ بر ارتفاع محل مورد استفاده مساحت مناسب را محاسبه کنید.
سرد و گرم بودن لوله های بخاری انرژِی به چه عواملی بستگی دارد؟
گرم بودن لوله بخاری انرژِی به معنای خروج مناسب محصولات احتراق است ولی وقتی لوله بخاری انرژِی سرد است، نشان دهنده این است که گازهای احتراق از دودکش خارج نمی شوند و داخل وسیله گازسوز باقی مانده اند و بالطبع پس از آن وارد فضای اتاق می شوند. سرد بودن دودکش هشداری است که نشان می دهد دودکش ساختمان مسدود شده است.
در اســـتاندارد اجاره بخاری انرژِی گازسوز، نصب ODS یا سنسور حرارتی روی آن اجباری بوده که اخیراً در کمیته ای نصب هر دو از ابتدای سال ۱۳۹۱ اجباری می شود.
ODS وسیله ای است که کمبود اکسیژن در محیط را احساس کرده و به محض پائین آمدن درصداکسیژن در محیط، بخاری را خاموش می کند.
سنسور حرارتی وسیله ای است که دما را احساس می کند و به محض این که دودکش مسدود شود یا مکش محصولات احتراق به خوبی انجام نشود و بالطبع دمای بخاری انرژِی بالارفته با احساس کردن این دمانسبت به قطع شعله بخاری اقدام می کند.

رنگ شعله های وسایل گاز سوز به چه عواملی بستگی دارد؟

وقتی گاز به طور کامل بسوزد، رنگ شعله آبی می شود. برای سوختن کامل گاز، نیاز به اکسیژن کافی است. هر متر مکعب گاز، هنگام سوختن به حدود ۱۰ متر مکعب هوا نیاز دارد و هرچه رنگ شعله آبی تر باشد، نشان دهنده رسیدن هوای کافی به سوخت است. در وسایل گازسوز، رنگ شعله زرد به معنای احتراق ناقص گاز است. ناخالصی در گاز مصرفی و خروج ناقص محصولات احتراقی و مکش نامناسب دودکش نیز عوامل زردسوزی شعله به شمار می روند.
ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اجاره ﺑﺨﺎری انرژِی ﻃﻮری ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﻲ و ﺷﻮد ﻛﻪ دارای دوام و اﺳﺘﺤﻜﺎم ﻛﺎﻓﻲ ﺑﻮده ﺑﺮاﺑﺮ درﻛﺞ ﺷﺪن، ﺧﻤﻴﺪﮔﻲ، ﺗﺎب ﺧﻮردﮔﻲ و ﺳﺎﻳ ﺑﺎﺷﺪ ﺮ ﻧﻮاﻗﺺ اﺣﺘﻤﺎﻟﻲ ﻣﻘﺎوم .ﺑﻨﺎ ﺑﺮاﻳﻦ ﺿﺨﺎﻣﺖ ورق ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده در ﺳﺎﺧﺖ ﺑﺪﻧﻪ آن ﻣﺤﺪودﻳﺖوﻳﮋهای داﺷﺖ .ﺧﻮاﻫﺪ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺑﻪ ﺟﻬﺖ ﭘﻮﺷﺶ ﺗﺰﺋﻴﻦ و اﻓﺰاﻳﺶ ﻋﻤﺮ ﻛﺎری ﺑﺨﺎری ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺳﻄﻮح ﻣﺨﺘﻠﻒ آن ﺗﻮﺳﻂ رﻧﮓ ﻫﺎ و ﻫﺎ و ﻣﻮاد زد زﻧﮓ ﭘﻮﺷﺶ داده ﻣﻲﺷﻮﻧﺪ . ﻫﻤﻪ اﻳﻦ ﻋﻮاﻣﻞ ﺑﺎﻋﺚ اﻓﺰاﻳﺶ ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻣﺴﻴﺮ اﻧﺘﻘﺎل ﮔﺮﻣﺎی ﻣﻲ اﺣﺘﺮاق ﺷﻮ ﻧﺎﭘﺬﻳﺮﻧﺪ وﻟﻲ اﺟﺘﻨﺎب ﻧﺪ. ﻳﻜﻲ از روش ﻫﺎی اﻓﺰاﻳﺶﺑﺎزده ﮔﺮﻣﺎی ﺑﺨﺎری، اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﻮاﻧﻌﻲ ﻣﺴﻴﺮ ﺟﺮﻳﺎن ﮔﺎزﻫﺎی ﺧﺮوﺟﻲ و ﺑﻪ ﺗﺎﺧﻴﺮ اﻧﺪاﺧﺘﻦ ﺧﺮوج ﮔﺎزﻫﺎ از ﻣﺪت اﺳﺖ ﻫﺎ ﭘﻴﺶ ﻣﻄﺮح ﺑﻮده . به ﻃﻮری ﻣﺪل ﻛﻪ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺨﺎری ازﺷﻜﻞ ﻫﺎی ﺳﺎده اﻳﻦ ﻣﻮاﻧﻊ در داﺧﻞ ﻛﻮره اﺳﺘﻔﺎده ﻣﻲﻛﻨﻨﺪ .

اجاره بخاری

بخاری برقی تابشی و لامپی آراسته با توان حداکثر ۲۰۰۰ وات و گرید انرژی A تولید شده است این بخاری برقی کم مصرف آراسته دارای دو المنت شیشه ای (کوارتز) با قابلیت تنظیم در دو توان ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ وات است، این بخاری برقی کلید قطع کن ایمنی دارد که در صورت واژگون شدن احتمالی بخاری برق آن قطع می شود.
هیتر رنت گرما بخش منازل و مهمانی های شما مشتریان عزیز است.

ویژگی های بخاری انرژی مدل ۶۴۰

ویژگی اول

از ویژگی های این مدل ایمن بودن و بدنه سرد آن است. بخاری های کارگاهی و صنعتی ۶۴۰ انرژِی هیتر رنت عموما با گرم شدن کوره داخلی و انتقال گرما از طریق بدنه محیط را گرم می کنند در صورتی که این دستگاه فن پس از عبور هوای محیط از شبکه های داخلی موجب گرم شدن دستگاه می شود.

ویژگی دوم

مشخصات برقی بخاری انرژِی مدل ۶۴۰ این گونه است که این بخاری ۲۲۰ ولت می باشد و با برق تک فاز کار میکند . کار کرد این بخاری با گاز مایع و گاز شهری می باشد و مناسب  گرمایش فضاها ی بزرگ می باشد که این روزه این برند بنا بر رضایت مشتریان طرفداران زیادی به سوی خود کشانده است.

ویژگی سوم

بخاری ۶۴۰ انرژِی دارای ابعاد استاندارد می باشد که عبارت است از: ۷۲ سانتی متر، عرض: ۶۰ سانتی متر و ارتفاع : ۱۰۵ سانتی متر با توان حرارتی ۴۵۰۰۰ وات . وزن این بخاری ۹۰ کیلو گرم است که با توجه به چرخ های تعبیه شده در زیر بخاری می توان آن را به راحتی جا به جا کرد .