info@heaterrent.com

اجاره بخاری هیتر فن ‌دار صنعتی

 اجاره بخاری هیتر فن ‌دار صنعتی

اساس کار اجاره بخاری این هیترها استفاده از یک فن برای عبور دادن هوا از یک قطعه ‌ی گرمایشی (مانند نیکروم، فویل مقاومتی و غیره) است. اجاره بخاری هیترهای فن دار از قطعات گرمایشی لوله ‌ای یا قطعات گرمایشی پره ‌دار ساخته شده‌اند که داخل یک محفظه‌ی فولادی قرار گرفته می‌شوند. اجاره بخاری این هیترها به یک فن مجهز شده‌اند تا قابلیت بازیافت هوا را داشته باشند. درجه‌ ی حرارت هوا بعد از عبور از قطعه گرمایشی بالا رفته و سپس به خارج از هیتر هدایت می‌شود. بدین طریق اجاره بخاری هیتر فن دار باعث بالا رفتن دمای محیط می‌شود. در اجاره بخاری دو نوع هیتر فن دار وجود دارد: اجاره بخاری هیتر الکتریکی و هیترتهویه‌ هوای خارجی. ویژگی‌های هیتر فن‌دار صنعتی الکتریکی بدین صورت است که برای کار کردن از جریان برق استفاده می‌کنند. در اجاره بخاری این هیترها جریان برق از قطعه‌ ی گرمایشی عبور کرده و سپس انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود. اجاره بخاری فن دارموجود در داخل دستگاه، هوا را به داخل هیتر مکیده و آن را به سمت قطعه ‌ی گرمایشی یعنی جایی که هوا را به سرعت گرم می‌کند، انتقال می‌دهد. در مرحلهر‌ی بعد، هوای گرم شده به خارج از هیتر می‌ وزد و باعث گرم شدن محیط می‌شود.
برخلاف اجاره بخاری هیترهای برقی که با جریان برق کار می‌کنند، اجاره بخاری هیترهای تهویه هوای خارجی برای کار کردن از سوخت (مانند گاز یا نفت سفید) استفاده می‌کنند. به غیر از تفاوت در منبع تامین انرژی، کارکرد اجاره بخاری هیترهای برقی مشابه هیترهای تهویه‌ ی خارجی است. اجاره بخاری هیترهای فن دار برقی در مقایسه با هیترهای تهویه خارجی این مزیت را دارند که تقریباً تمام انرژی دریافتی را به انرژی گرمایی تبدیل می‌کنند و به این ترتیب بازده گرمایشی نزدیک به ۱۰۰ درصد دارند. در اجاره بخاری هیترهای گازسوز همواره مقداری از انرژی، طی فرایند گرمایشی اتلاف می‌شود. با این حال هزینه‌ی اجاره بخاری از هیتر فن دار برقی بالاتر از هیترهای گازسوز است. در برخی از محیط‌های صنعتی که حاوی یا تولید کننده‌ی مواد شیمیایی اشتعال زا هستند، به دلیل ایمنی بیشتر بهتر است از اجاره بخاری هیترهای برقی استفاده شود. همچنین اجاره بخاری در موقعیت‌هایی که برای تکمیل فرآیند اکسیژن کافی باید وجود داشته باشد (مانند گلخانه‌ها یا مراکز کشت و پرورش مواد غذایی و گیاهان) به دلیل سوخت پاک، استفاده از اجاره بخاری هیترهای برقی توصیه می‌شود.

اجاره بخاری گازی کارگاهی انرژی بر اساس یکی از طرح های شرکت اجاره بخاری گازی معتبر آمریکا که از نوع هیتر های گازی صنعتی تجاری با اجاره بخاری می باشد ، طراحی و اجاره بخاری گازی، ساخته شده است. محصول اجاره بخاری مطابق استاندارد بین المللی BS-EN621 در سال ۱۳۸۷برای اجاره بخاری موفق به اخذ گواهی CE گردید که اولین اجاره بخاری که برای اجاره بخاری گازی دارای این گواهی در کشور می باشد.

اجاره بخاری گازی و مشعل:

اجاره بخاری انرژِی از نوع اتمسفریک و اجاره بخاری می باشد که مخلوط گاز و هوا را به صورت کنترل شده به سر اجاره بخاری مشعل هدایت کرده و حرارت برای اجاره بخاری لازم تولید می گرد. مشعل و اجاره بخاری گازی نیز دارای پوشش نسوز مقاوم تا دمای ۵۵۰ درجه سانتیگراد می باشد.
شیر برقی در اجاره بخاری انرژی برای کنترل جریان و فشار گاز ورودی و اجاره بخاری به مشعل و پیلوت می باشد که اجاره بخاری می تواند با فرمان ترموستات محیطی یا فرمان کنترل حدی و ترموکوپلی عمل نماید. این نوع اجاره بخاری و شیر گاز که برای اجاره بخاری گازی استفاده میشود، دارای استاندارد EN-126 می باشد.
فن کنترل در اجاره بخاری انرژِی یک ترموستات کنترل کننده عملکرد فن می باشد که با تاخیر در اجاره بخاری کارکرد فن هنگام روشن شدن از اجاره بخاری وزش باد سرد جلوگیری کرده و همینطور هنگام خاموش شدن اجاره بخاری، فن تا سرد شدن مبدل حرارتی و انتقال کامل حرارت به کار خود برای اجاره بخاری ادامه می دهد.
اجاره بخاری و فضای قابل گرمایش در اجاره بخاری ۶۴۰انرژِی۵۰۰ الی ۸۰۰ متر مکعب است.که در اجاره بخاری بنابراین به سادگی می توانید به تقسیم متوسط این مقدار حدود ۶۰۰ بر ارتفاع محل مورد استفاده مساحت مناسب را محاسبه کنید.

اجاره بخاری گازی فضای باز

اجاره بخاری انرژِی در سرد و گرم بودن لوله های به چه عواملی بستگی دارد؟
اجاره بخاری و گرم بودن لوله اجاره بخاری انرژِی به معنای خروج مناسب اجاره بخاری محصولات احتراق است ولی وقتی لوله اجاره بخاری انرژِی سرد است، نشان دهنده این است که گازهای احتراق از دودکش اجاره بخاری خارج نمی شوند و اجاره بخاری داخل وسیله گازسوز که اجاره بخاری است باقی مانده اند و بالطبع اجاره بخاری پس از آن وارد فضای اتاق می شوند. اجاره بخاری که سرد بودن دودکش در اجاره بخاری هشداری است که نشان می دهد، اجاره بخاری دودکش ساختمان مسدود شده است.
اجاره بخاری و سنسور حرارتی وسیله ای است که اجاره بخاری یا دما را احساس می کند و به محض این که اجاره بخاری یا دودکش مسدود شود یا مکش محصولات (اجاره بخاری و اجاره بخاری انرژِی) احتراق به خوبی انجام نشود و بالطبع دمای اجاره بخاری انرژِی بالارفته با احساس کردن این دم انسبت به قطع شعله اجاره بخاری اقدام می کند.
اجاره بخاری ورنگ در اجاره بخاری و شعله های وسایل گاز سوز به چه عواملی بستگی دارد؟

اجاره بخاری گازی

وقتی اجاره بخاری به طور کامل بسوزد، اجاره بخاری رنگ آبی می شود. برای سوختن کامل اجاره بخاری، نیاز به اکسیژن کافی است. هر متر مکعب گاز، هنگام سوختن به حدود ۱۰ متر مکعب هوا نیاز دارد و هرچه در اجاره بخاری رنگ شعله آبی تر باشد، نشان دهنده رسیدن هوای کافی به سوخت است. اجاره بخاری در وسایل گازسوز، رنگ شعله زرد به معنای احتراق ناقص گاز است. ناخالصی در اجاره بخاری مصرفی و خروج ناقص محصولات احتراقی و مکش نامناسب دودکش نیز عوامل زردسوزی شعله به شمار می روند.پ

اجاره بخاری گازی

اجاره بخاری گازی که برای گرم کردن منزل از طریق جابه جا کردن هوای گرم برای اجاره بخاری گازی طراحی شده است شامل قسمتهای مختلفی است.
سطوح کاری اجاره بخاری گازی: قسمت هایی از اجاره بخاری که به دلیل طراحی آن دمای بالاتری دارند. سطوح دیگر که در حین استفاده عادی به اجاره بخاری منجر میشود

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*