اجاره ﺑﺨﺎری گازی مدل ۴۴۰ آبسال

اجاره ﺑﺨﺎری گازی مدل ۴۴۰ آبسال با بهره گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژی سوخت و بهینه سازی انرژی در دنیا تحت لیسانس Sicar ایتالیا ساخته شده و با جلوگیری از اتلاف انرژی در اجاره ﺑﺨﺎری و برخورداری از بازده حرارتی بالا در اجاره ﺑﺨﺎری سبب صرفه جویی درهزینه های شما نیز می شود .
اجاره ﺑﺨﺎری آبسال در سال ۱۳۳۵، در تهران تأسیس شد و در ابتدای فعالیت خود به تولید ظروف آشپزخانه پرداخت.
در سال ۱۳۶۲ نام این شرکت به آبسال تغییر یافت و طی این سال ها با اجاره ﺑﺨﺎری انواع اجاق گاز، کولر آبی ، آبگرمکن و البته اجاره ﺑﺨﺎری به یکی از تولید کننده های برتر ایرانی در زمینه لوازم خانگی تبدیل گردید.
اجاره ﺑﺨﺎری گازی آبسال به دو نوع بدون دودکش و با دودکش تقسیم می شوند. همچنین تمامی مدل های اجاره ﺑﺨﺎری گازی آبسال دارای فن می باشند.
اجاره ﺑﺨﺎری بدون نیاز به دودکش با بهره گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژی سوخت و بهینه سازی انرژی در دنیا ساخته شده اند و با جلوگیری از اتلاف انرژی در اجاره ﺑﺨﺎری و برخورداری از بازده حرارتی بالا سبب صرفه جویی در هزینه های شما نیز می شوند.

اجاره ﺑﺨﺎری گازی مدل ۴۴۰

گاز کربنیک در اجاره ﺑﺨﺎری نتیجه سوخت کامل است اما درصد این گاز باید قابل کنترل باشد ).سیستم کنترل اکسیژن نسبت به درصد اکسیژن محیط حساس بوده و چنانچه درصد اکسیژن کاهش یابد (یا به عبارتی گاز کربنیک زیاد شود ) اجاره ﺑﺨﺎری خاموش میشود و تا تهویه کامل محیط ، بخاری را نمیتوان روشن نمود
اجاره ﺑﺨﺎری بخاری آبسال با پوشش رنگ چکشی کوره ای به روش الکترو استاتیک و تمام اتوماتیک اجرا شده است.
اجاره ﺑﺨﺎری گازی آبسال با گاز کپسولی قابل استفاده می باشد و فضایی به همین منظور جهت قرار دادن کپسول در پشت اجاره ﺑﺨﺎری آبسال در نظر گرفته شده است .
اجاره ﺑﺨﺎری کپسولی آبسال ۴۴۰ مناسب مخیط های نسبتا کوچک است و فضایی به همین منظور جهت قرار دادن کپسول در پشت اجاره ﺑﺨﺎری آبسال در نظر گرفته شده است ) ، بازده حرارتی ۹/۹۹% ، بدون نیاز به دودکش ، ابعاد : عرض ۴۰٫۴ * عمق ۴۷ * ارتفاع ۷۷٫۵ سانتی متر ، حجم گرمادهی ۸۵ ، میزان گرمادهی کم ۱۲۰۰ – متوسط ۲۲۰۰ – زیاد ۳۴۰۰ کیلوکالری بر ساعت ، میزان گاز مصرفی: کم ۱۰۰ – متوسط ۱۹۰ – زیاد ۲۹۰ لیتر بر ساعت ، فشار گاز :۲۷٫۹ mbar ، دارای پایه چرخ دار جهت جابجایی آسان حتی با مخزن گازدر اجاره ﺑﺨﺎری ، تحت لیسانسSICAR ایتالیا ، قابلیت انتقال حرارت به دو طرق تابشی و جابجایی ، دارای سه درجه گرمادهی کم – متوسط – زیاد ، مجهز به جرقه زدن (PIEZO ELECTRIC ) ، مطابق با استاندارد جهانی .

ویژگی اجاره ﺑﺨﺎری گازی

تکنولوژی حسگر نقصان اکسیژن یا ODS به عنوان سیستم تضمین کننده امنیت دستگاه های احتراقی بدون دودکش از قبیل اجاره ﺑﺨﺎری بوده و امنیت این دستگاه ها وابسته به کارکرد صحیح این سیستم می باشد در صورتی که در اجاره ﺑﺨﺎری های موسوم این مساله تنها با دودکش مناسب قابل اعتماد می باشد. ابتدا به طور کامل سیستم ODS، مقررات و استانداردهای آن بطور دقیق تشریح می گردد. در ادامه آزمایشهایی به شرح زیر جهت روشن شدن وضعیت ایمنی این اجاره ﺑﺨﺎری و سایر بخاری های گازی مرسوم صورت گرفت.
ابتدا آزمایش اجاره ﺑﺨﺎری معمولی با دودکش انجام گرفت و سپس دودکش بخاری حذف گردید. در ازمایش بعد اجاره ﺑﺨﺎری بدون دودکش آبسال مورد آزمایش قرار گرفت.
در خاتمه باور اشتباه در خصوص قرا ردادن دودکش در آب جهت کاهش مخاطره بررسی گردید.

اندازه شعله های اجاره ﺑﺨﺎری و وسایل دیگر بر چه اساسی تنظیم می شود؟
هر وسیله گازسوز برای شعله های مختلف ازکم تا زیاد قابل تنظیم است و مصرف کننده بسته به نوع نیاز خود یکی از حالت ها را انتخاب می کند. مثلاً در مورد اجاره ﺑﺨﺎری پس ازجوش آمدن دیگ زودپز باید شعله را روی وضعیت پائین تنظیم کرد. در بعضی موارد دیده می شود که شعله به اندازه کافی بلند نیست. بلند نبودن شعله عوامل مختلفی دارد که یکی از آنها پائین بودن فشار گاز شهری در اجاره ﺑﺨﺎری بخصوص در مواقع بسیار سرد و دلیل دوم تنظیم نبودن خروجی گاز است که باید نسبت به رفع این مشکل با کمگ گرفتن از اجاره ﺑﺨﺎری سرویسکارهای مجاز اقدام کرد.
نتایج بصورت یکسری نمودار برای اجاره ﺑﺨﺎری ارائه گردید و مشاهدات، مورد بررسی و نتیجه گیری قرار گرفت.
بطور کلی کلاهک H از کلاهک تکی برتر است ولی، برای اجاره ﺑﺨﺎری گازسوز با نرخ حرارتی بالا مثل موتورخانه ها استفاده از کلاهک H الزامی و ضروری است.
▪ فاصله دودکش تادهانه اجاره ﺑﺨﺎری چه مقدار باشد؟

ویژگی اجاره ﺑﺨﺎری گازی

با رعایت تهویه مناسب برای اجاره ﺑﺨﺎری گازسوز و نبود امکان سرایت حرارت به مواد قابل اشتعال جانبی و بروز آتش سوزی، این فاصله بایستی به حداقل ممکن خود برسد.
اجاره ﺑﺨﺎری اجاق گاز خانگی ۷۵ cm از بالا
اجاره ﺑﺨﺎری دیواری ۱۰۰ cm از اطراف ۱۰۰ cm از بالا
اگر کسی دچار گاز گرفتگی در اجاره ﺑﺨﺎری شد چه اقداماتی باید انجام داد؟
به یاد داشته باشید که خارج کردن افراد آسیب دیده از محیط آلوده و قرار دادن آنها در محیط باز از مهمترین اقدامات پیشگیرانه اجاره ﺑﺨﺎری محسوب می شود.
▪ آیا می توان از درز انقطاع برای خروج لوله های دودکش بخاری استفاده کرد؟
خیر، زیرا امکان نصب صحیح و اصولی اجاره ﺑﺨﺎری در چنین فضایی میسر نیست و درنتیجه احتمال نفوذ گازهای سمی به درون واحدهای مسکونی (از بین آجرها و مصالح ساختمانی) وجود دارد طول استاندارد شیلنگ وسایل گازسوز چه اندازه است؟

اتصال اجاره ﺑﺨﺎری گازی

برای اتصال اجاق گاز و دستگاه ها در اجاره ﺑﺨﺎری که استفاده از شیلنگ برای آنها مجاز است به سیستم لوله کشی باید از شیلنگ های لاستیکی تقویت شده که مخصوص گاز ساخته شده است دارای استاندارد استفاده شود، طول شیلنگ گاز در اجاره ﺑﺨﺎری نباید حداکثر از ۱۲۰ سانتی متر بیشتر باشد، استفاده از شیلنگ های بلند در اجاره ﺑﺨﺎری برای رساندن گاز به نقاط مختلف منزل بسیار خطرناک است و باید از این کار خودداری کرد.
برای محکم کردن شیلنگ های موجود در اجاره ﺑﺨﺎری گاز باید از بست های فلزی مناسب استفاده شود.
شیلنگهای لاستیکی در اجاره ﺑﺨﺎری را هر چند وقت یکبار باید بازرسی کرد وتا در صورت مشاهده عیب و نقص و فرسودگی بلافاصله تعویض شود.